En dan is daar zomaar blogpost 31. De tweede vandaag. Veel gedachtes, veel om te schrijven. Dus. Komt omdat ik een ‘denk-dag’ had. Morgen weer een ‘doe-dag’. Ook lekker. Maar goed, na mijn overpeinzingen van vanmiddag ga ik graag verder. Ik ga toch voor de combi. Bij de KvK kun je gewoon je bedrijfsnaam wijzigen, dus ik denk dat dat het wel gaat worden. Iets met communicatie dus. Wel jammer van dat MW logo, dertig jaar geleden bedacht, en twee jaar geleden (met hulp) gerealiseerd. Maar een bedrijf staat of valt niet met een bepaald logo. Tenzij het natuurlijk echt heel erg slecht is, en bepaalde negatieve associaties oproept. Maar goed, ik vind al langere tijd dat de bedrijfsnaam ‘Mariëlle Wegman Fotografie’ niet lekker bekt en veel te lang is.
Wat dan wel?
Ja, goede vraag: ‘wat dan wel’? ‘Wegman, online advies’, of ‘Tekst-vis-ueel’ (of een variant daarop), ‘In tekst en beeld’, ‘MW online communicatie’, ‘(foto)grafie’. Enzovoorts. Nog steeds stof tot nadenken dus. Ik ben er in elk geval nog niet klaar mee. Maar qua diensten ben ik er wel uit. Ik kan een totaalpakket leveren aan online-uitingen. Zowel op tekstueel gebied als qua fotografie. Voor de zakelijke markt. Hetgeen ik ook goed in ben, het vastleggen van feesten en evenementen, blijft een dienst. Ook voor de particuliere markt. Juist voor de particuliere markt. De rest is voor de zakelijke markt.
Ik ga verder
Zo filosofeer ik verder en denk ik verder. Dit moet het gaan worden. Dit is waar ik verdomde goed in ben. Nu nog een pakkende bedrijfsnaam. Wie het weet mag het zeggen. Krijg je van mij een gratis fotoshoot. Wel op een buitenlocatie. Want de lampenset is door een minder fijn persoon kapot getrapt. Maar dat terzijde. Denk nu niet dat ik mij alleen op online-uitingen ga richten. Absoluut niet. Fotografie blijft de core-business, maar de rest komt er gewoon even bij. Moet.
Weer heel mooi opgepakt, de vernieuwingen die in het vat zaten zijn een bron van inspiratie, en mooi verwoord.
En dus loop ik nu dagen lang te denken. Bedankt he schat! ??
Alstu!
Ik denk een naam die helder klinkt. Krachtig. Duidelijk
Beeld en Taal
Blijft moeilijke combi
Kan niet samen in 1 naam
Dan maar een naam die niet dichtbij je product is
Ik denk verder
Scherpzinnig it is!!
Mooi
Gewonnen
Scherp als foto scherp
Zinnig als tekst
Oh wat goed en scherpzinnig ben ik deze ochtend
Internationale cariere dan maar niet